سایت دانشکده معدن دانشگاه صنعتی اراک

درباره سایت دانشکده معدن دانشگاه صنعتی اراک :

یکی از اقدامات انجمن معدن دانشگاه صنعتی اراک در سالی که گذشت ، طراحی سایت مختص این انجمن با هدف ارتباط موثر بین اساتید ، دانشجویان و اعضای انجمن بود .
از امکانات این سایت میتوان به بخش هایی از جمله معرفی اساتید ، معرفی اعضای انجمن ، بخش فروشگاه جزوات ، دوره های آموزشی و … است اشاره کرد . همچنین در سایت بخش هایی نظیر رویداد ها ، اطلاعیه ها و بخش کتاب و جزوات درسی قرار گرفته که هدف از اینکار پوشش تمام رویداد های دانشگاه الخصوص دانشکده معدن و همچنین رویداد های معدنی ایران و جهان است . در بخش جزوات درسی نیز ، جزوات ، کتاب ها و فایل های مورد نیاز دانشجویان در دسترس خواهد بود .
امکان ثبت نام در سایت برای دانشجویان و اساتید در سایت فراهم شده است که با اینکار امکاناتی نظیر پنل کاربری اساتید و دانشجویان در اختیارشان قرار خواهد گرفت . از ویژگی های این پنل برای دانشجویان میتوان به دانلود جزوات درسی ، فایل های آموزشی رایگان مرتبط ، رفع اشکال و ارتباط با اساتید و اعضای انجمن و خیلی موارد دیگر اشاره کرد .
لازم به ذکر است که طراحی سایت توسط آقای ایمان کرامتی که از اعضای انجمن معدن دانشگاه صنعتی اراک و مدیر گروه برنامه نویسی آیکاوب هستند صورت گرفته است .
جهت مشاهده سایت و آشنایی کامل تر با سایت به آدرس www.mineclub.ir مراجعه نمایید .

بدور از نگرانی، فقط آنچه که شما نیاز دارید …

برای دریافت مشاوره رایگان و تحقق رویا‌هایتان شما میتوانید از طریق بخش سفارش پروژه و یا با برقراری ارتباط از طریق تلفن‌های تماس از مشاوران ما مشورت بجویید